۷ پاسخ

نه طبیعی نسیت زردی میگیره ها ببرش دکتر

عزیزم شیر زیاد بده شیرخشک هم بده خدایی نکرده زردیش میره بالا. اگه دیدی ادرار نداره ببر دکتر

شاید پیپی و جیش باهمه
من بچم اولا هر بار پیپی میکرد همش

شیرت کمه ، چون منم دخترم کم پوشک خیس میکرد دکترم گفت شیرت کمه از وقتی کمکی بهش شیر خشک دادم خوب شد

اگه مطمئنی ببر شاید پیپی می‌کنه جیشش دیده نمیشه تو پوشک

فک نکنم مدفوع طبیعیه اما جیش نه تو این سن مخصوصا باید روزی ۵ ۶ تا بیبی خیس داشته باشن

نه اصلا طبیعی نیست و خطرناک هم هست
اگر واقعا از دیروز هیچ ادراری نکرده همین الان ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی