مامانا برای بچهاتون ماهی رو با چه روشی درست میکنین؟

۴ پاسخ

من امروز انداختم تو سوپش

اصلا ماهی ندادم🫠🫠🫠بعد دوسال میدم .چون خیلی میترسم ازش هر وقت دادم یه چیزی شده

همون جور ک خودمون میخوریم
سرخ کرده و قلیه ماهی
میتونی ایرفرایر هم بزاری
میتونی یکم بجوشونی و با پیاز و سیر و سبزی سرخ کنی
میتونی مث کوکو درستش کنی و….

من طمع دار میکنم میزار تو فر سرخ نمیکنم چون روغن زیادی داره بعد با کته سبزی بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا ۲ سالگی