خانوما بیمارستان شهدای پاکدشت برای زایمان چطوره؟

۱ پاسخ

میگن ک خیلی افتضاحه ینفرازهمسایه ها رفته درد طبیعی رو کشیده اول بااینکه بهش دکتر گفته بود لگنت کوچیکه طبیعی نمیتونی ولی بعد زجر دادنش بردن سزارین حالا از کادرپرستارای اون بیمارستان بودش

سوال های مرتبط