۹ پاسخ

بارداری احتمالا

عفونت.

خب چون تواقدامیم اینطوری میشه

نه اصلااحساس میکنی هی خیس میشی مثل اب شفافه

به نظر من بیشتر بارداریه ابکی باشه

اگر اقدام بودی مشوک به بارداری هستی اگر سیکل‌ت نامنظمه همیشه تاخیر داری عادیه ولی بی بیچک بزن خیالت راحت باشه.

من هروقت نزدیک پریودیم اینجوری میشم

منم اونجوریم ولی هنوز وقتم نشده

هم بارداریه هم پریودی
تست بزن

سوال های مرتبط