اینکه صندلت اون طوری روی پاتو گرفته خوب نیست خودش باعث بدتر شدن میشه
منم دقیقا همینطور یم
عزیزم عادیه در این حد واسه من دوبرابره ورم پاهای توعه اصلا هیچ کفشی پام نمیره 🥴
دراز بکش
استراحت کن
آب فراوون بخور
تا نمک رو بشوره ببره
مثلا تو یه رب
یه لیتر آب بخور
خیلی جوابه
پیاده روی داشته باش_ دو تا بالشت بزار رو هم بزار زیر پات _ از مچ پات پاهات دورانی ورزش بده
نمک و شیرینی رو کم کن
تا زایمان نکنی اینطوری میمونه پاهات
عادیه فقد زیاد سر پا نمون که بیشتر میشه
کفشاتو کجا خریدی عزیزم اگ پیج هس پیجو. برام بفرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.