بعدآنومالی چندتاسونوی دیگه بایدرفت؟توی چندهفته هستن؟

۴ پاسخ

من یدونه دادم دکتر نوشت البته یدونه هم اخرین روزا خودم دادم برام درس کرد وزن بچه بالاس سزارین بشم دکتر من اهل سونو زیاد نیس

یکی دیگه سنوی وزن هست و وضعیت بچه

۲۸تا۳۲

اگه نیاز باشه خودشون میفرستن اگه نباشه سونو وزن میری

سوال های مرتبط

مامان کلوچه و الوچه 👼🏻 مامان کلوچه و الوچه 👼🏻 ۶ سالگی