۸ پاسخ

وااای خیلی عجیبه،اصن ی اخلاقایی پیدا کردم که قبلا اصلاااا نداشتم😁

من می‌خوام وصیت نامه بنویسم 😂🤌

منم همینم خیلی حساس شدم اشکم دم محکمه.به شدت از زایمان میترسم و استرس میگیرم حالم بد میشه دل نازکم شدم قبلا اینجوری نبودم اصلا

من اینطوریم ک برم اونجا دلم میخواد هرچی زودتر برگردم خونم، بیام خونم دلم برا بابام و مامانم و خواهر برادرم تنگ میشه و دلم میخواد برگردم، خوددرگیری گرفتم🤦🏻‍♀️

منم همینجوری هستم بیرون باشم حالم خوبه ولی چون مامانمم ازم دوره همش خونه باشم دلم می گیره گریه می کنم حالم بد میشه 🥲

اره منم اینطوریم🫠تازه خیلی عصبی هم شدم

بله ولی دیگه عادت کردم بیشتر خونه تنهام
قبلا همش میخواستم برم بیرون همش گریم میگرفت
الان خیلی بهترم😅

اره من ک همش اشکم دم مشکمه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس نازم👼🏻💗 مامان پرنسس نازم👼🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی