وااای خیلی عجیبه،اصن ی اخلاقایی پیدا کردم که قبلا اصلاااا نداشتم😁
من میخوام وصیت نامه بنویسم 😂🤌
منم همینم خیلی حساس شدم اشکم دم محکمه.به شدت از زایمان میترسم و استرس میگیرم حالم بد میشه دل نازکم شدم قبلا اینجوری نبودم اصلا
من اینطوریم ک برم اونجا دلم میخواد هرچی زودتر برگردم خونم، بیام خونم دلم برا بابام و مامانم و خواهر برادرم تنگ میشه و دلم میخواد برگردم، خوددرگیری گرفتم🤦🏻♀️
منم همینجوری هستم بیرون باشم حالم خوبه ولی چون مامانمم ازم دوره همش خونه باشم دلم می گیره گریه می کنم حالم بد میشه 🥲
اره منم اینطوریم🫠تازه خیلی عصبی هم شدم
بله ولی دیگه عادت کردم بیشتر خونه تنهام
قبلا همش میخواستم برم بیرون همش گریم میگرفت
الان خیلی بهترم😅
اره من ک همش اشکم دم مشکمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.