ازمایش دادی؟
عزیزم من پسراولم سه ماه بود دومی رو حامله شدم دکتر اطفال گفت اگه بچه مریض نشه بالا نیاره اسهال نشه تا حامله ۵ماه بشه میتونی شیرش بدی دیگه من هم شیر خشک دادم فقط موقع خواب سینمو میگرفت خواب میرفت خداروشکر هیچطورشم نشد
بتا دادی گلم؟
به خودت هم فکر کردی ؟
زایمانت که پشت سر همه
بچه هم که شیر دادی حالا هم که میخوای تو حاملگی بازم شیر بدی
یه بدن داغون یه شیردهی به علاوه یه بارداری پشت سرش بازم زایمان چیزی هم ازت میمونه ؟!!!🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
بهت مدال 🏅 افتخار مادر فداکار نمیدن اون بچه ها مادر سالم میخوان اگر شیرخشک بد بود خود دکتر های زنان و اطفال نمیدادن که راحت برن سر کار هیچ بچه ای نمیاد بگه آینده مرسی خودت رو داغون کردی به من شیر مادر دادی شیر خشک بده سیر بشه آخرش بزار از سینه ات به عنوان پستونک استفاده بکنه تا خواب افتاد بکش بیرون
ن نمیشه بدی
وای دختر خدا بهت قوت بده ایشالله
اره تا چهار ماهگی میشه
فکر کنم شیر تلخ میشه بچه دیگه نمیخوره
ن ارسا مریض میشه
یعنی در واقعیت شیرت خراب میشه
یاخدااا چقدر سختتت🥲
والا من رفیقم ۵تا شیر ب شیر آورده این بچه قبلی تا ۹ماه حاملگی مادر شیر میخورد ولی خودش داغون شده
بعضی وقتاوشیر تلخ میشه خود بچه دیگ نمیخوره
ولی اگ شیرت تلخ نشه و خودتم توان بدنی داشته باشی اره میتونی
دوست من دخترش ۴ماهش بود و باز باردار شد تا ماه هشتم حاملگیش ب بچش شیر داد. ماه اخر شیرش تلخ شد بچه نخورد دیگ
من شنیدم تا 20 هقته مشکل نداره ولی خودت بی جون میشی دیگه قوتی هم نداره شیر
یا علی. هستی؟؟؟
نه آسیب میبینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.