۸ پاسخ

از دست اینااا 😔

وزنش رو در150ضرب تقسیم بر سه کن به دست میاد که هر سه ساعت چقدر باید شیربخوره

عزیزم خیلی کمه که

بچه منم نخورده منم نگرانم😭

والا نمیدونم چی شده بچه منم دو هفته ست شیر نمیخوره همش پستونک رو پس میزنه بردمش دکتر گفت رفلکس داره دارو بهش داد ولی بازم انگار با پستونک قهره کلا شیر خشکی هم هست

بچت رفلاکس نداره؟

طبیعیع خواهر ما همه گرفتار شیر نخوردنیم

فقط شیرخشکی هست اصلا چیزی نخورده

سوال های مرتبط