۶ پاسخ

یادش بخیر شوهرم مسئول آروع بود😂

من از 3ماهگی نگرفتم

نه فقط ۲۰ دقیقه تو بغلم نگه میدارم با شیبی که سرش بالا باشه بعد میزارمش تو تختش

من پسرم خودش اروغ میزنه

نه دیگه

آره دیگه میگن چون به شکم میفتن تو این سن دیگه آروغ میزنن خودشون

سوال های مرتبط