۵ پاسخ

اصولا میگن بزارید بچه ها تا 3سالگی بازی کنن فقط و راحت باشن بعد اقدام کنید برای اموزش زبان

میخواییدمهاجرت کنید؟

دوستم کاردرمانگره میگفت قبل ۷سالگی اصلا نباید تلاشی برای دوزبانه کردن کودک صورت بگیره

وقتی که زبان مادری رو قشنگ یاد گرفت، بعد بفرست

مهد کودکو باید زبان خارجی ببری
از الان خودت سلام صبح بخیرشو انگلیسی بگو اعداد و .. اینا رو باهاش تمرین کن

سوال های مرتبط