خانمها شما بعدازچندوقت پسرتونو ختنه کردین؟؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من الان چهار روزه ختنه اش کردیم تو پنجاه و سه چهار روزگی ولی کاش زودتر ختنه کرده بودیم الان بچه بزرگتر شده خودم خیلی ناراحت شدم

من پسرمو ۱۱ روزش بود ختنه کردم

دکترمیگفت 4ماهگی انجام بدید تا بعدا زودانزالی نگیره

۸ روزگی

قبل۴۰روزگی

۵۰ روزگی

منم دارم‌دیونه میشم‌ک‌کی ببرم

۴۵ روزگی

امروز بردمش تازه وارد ۴ماه شد ولی اگه نارس به دنیا نمیمد ۳۰روزگی میبردمش چون میگن درد خیلی کمتر حس میکنن

سه ماهگی چون نارس بدنیا اومد وگرنه همون چهل روزگی ختنه کرده بودمش

۲۴ روزش بود ختنه کردم

من هنوز نکردم و بسیار پشیمونم... چون پاهاشو خیلی بیشتر تکون میده و خودمم دیگه اصلا دلم نمیاد

من پسراولمو وقتي ٤٠روزش شد ختنه كردم كه بزرگم نشه و اذيت بشه

34 روزگی ختنه کردم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی