راهکار برای کنترل خشم والدین

تصویر
۰ پاسخ

سوال های مرتبط

مامان کمند مامان کمند ۴ ماهگی
برای مامانای خسته و عصبانی از بچه های ۲سالشون.پیام یه مامانی دیدم دیگه اول رفتم خودم کنترل خشم کردم اومدم دیگه پیامشو ندیدم.
ببین،خیلی طبیعیه که والدین گاهی خسته یا عصبی بشن، اما مهمه که به خودمون یادآوری کنیم که تأثیرات بلندمدتی روی بچه داره. می‌تونی با یک مشاور کودکان یا یک کارگاه والدین شرکت کنید. واقعاً کنترل خشم و پیدا کردن راه‌های جایگزین خیلی مهمه. شاید کمک گرفتن از یک مشاور یا استفاده از تکنیک‌های آرامش بخش مثل نفس عمیق، خیلی بتونه بهت کمک کنه. همچنین، وقتی که عصبی شدی، یک لحظه خودت رو عقب بکش، نفس بکش و بعد با خودت آروم صحبت کن.
آره، واقعاً تأثیرش می‌تونه زیاد باشه. تحقیقات نشون دادن که تجربه‌ی مداوم داد زدن یا تنبیه بدنی می‌تونه باعث اضطراب، کاهش اعتماد به نفس و حتی مشکلات رفتاری در آینده بشه. پس واقعاً ارزشش رو داره که دنبال رویکردهای ملایم‌تر و سازنده‌تر باشی.
در سن ۲ تا ۲.۵ سالگی، بسیاری از رفتارهایی که والدین را کلافه می‌کند کاملاً طبیعی هستند، چون مغز کودک هنوز در حال رشد
مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان دلانا 💕 مامان دلانا 💕 ۱۶ ماهگی