سه ماهگی برای کنترل می‌رید؟

۳ پاسخ

بله من هر ماه میبرم چکاب بشه

من بچمو چکاپ بردم پیش متخصص بهداشت چون گفت چهار بیا منم بردمش پیش دکتر خودش

من نرفتم گفت ۴بیا

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۴ ماهگی