سلام عزیزم منم دل دردو اسهالم گلاب به روتون میگن ویروسه
تب و شکم درد از علائمش هست و بعدش اسهال شروع میشه بنظرم بهتره دکتر ببری
آره هیچی نمیخورد آب میخورد بالا میاورد
ای بابا
شاید چیزی خورد عزیزم حتما ببرش دکتر
دخترم صبح ناشتا بالا میاورد بردم دکتر سرم زد بهتر شد گفت آب بدنش کم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.