۶ پاسخ

عزیزم روبیکا میای؟؟

۱۳۰ که خوبه
برو بالاتر

من یکسال پیش ۱۳۰ میدادم
الان ۲۵۰شده تهرانم

وای آره تا ۲۰۰ تومنم هست هزینه پستی

عزیزم شما تبریزی ؟

اره خیلی

سوال های مرتبط