۱۴ پاسخ

همیشه بخاطر‌بچم‌کو تاه‌میام

زن و مادر راهی بجز کوتاه اومدن نداره.
ما خیلی بدبختیم😞

با آدم اشتباه روح آدم ب فنا می ره

الان تو این شرایط زندگی کردن خیلی سخت شده این طفل معصوما هم که به جز ما کسی رو ندارن مجبوریم به خاطر بچه هامون هر سختیی رو تحمل کنیم

از بعد بچه دارشدنم باهمه راه میام و همه جا کوتاه میام هم بخاطر اون هم بخاطر خودم

الان تو این عکس دخترت چرا گریه میکنه؟

الهی بمیرم چیشده 🥲🥲🥲
اهوم همیشه بخاطر بچم کوتاه اومدم از همه چیم گذشتم تنها دلیل زنده بودنم کیان هستش

بله تاالان کوتاه اومدم فقط و فقط بخاطر بچه‌ها بنظرم درست‌ترین کار همینه

ای خدا چشاشو چرا اشکی کردی دختر 🥹بستگی داره طرف کی باشه و اون ناراحتی چی باشه .

خیلییییئ

اره.

منم خاطر دخترم از چه جا های که پانزاشتم رو قلبم

همیشه هربار کوتاه اومدم

ای جان چی شده؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری