۴ پاسخ

سلام من ارد تفت میدم رنگش که تغییر کرد روغن میریزم بعدش شکر واب که قبلا باهم حل کردم با کمی زعفرون کم کم میریزم داخل ارد و هم میزنم زیرش کم کن بعدش اینقدر هم میزنم که قشنگ از ماهیتابه جدا میشه

حلوا عربی
سه لیوان شکر و سه لیوان آب میذاری باهم بجوشن بار اول که قل زد یه ق غ آبلیمو میزنی و بعد کمی زعفران وهل
میذاری رو شعله کم قل بزنه غلیظ بشه
یک لیوان آرد و یک لیوان شیرخشک و یه لیوان روغن یا کره آب شده رو باهم مخلوط میکنی میذاری رو شعله تا رنگش طلایی بشه بعد رو آرد داغ شیره داغ میریزی و هم میزنی
حالت شکلاتی و خیلی خوشمزه میشه

منم دلم میخواد ولی بلد نیستم کاش ینفر واسم بیاره

سلام عزیزم تو تایپک آخرم دستور حلوا عربی گذاشتم دوست داشتی امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان خانم فاطمه مامان خانم فاطمه ۲ سالگی