۵ پاسخ

منم انقد هرلحظه درحال بررسی بودم ک ساعت نیش زدن تک ب تک دندونارو میدونم😂

منی که هنوز منتظر دندونم😶🫥

ای جانم.مبارکه.دیانا که هنوز خبری نیس..ولی این روزا خیلی بی تابه.آب دهنش زیاد میره.

آخی عزیزم مبارک باشه خدا حفظش کنه برات

ای خدا مبارک باشه🤩

سوال های مرتبط