شیر نمیخوره دارم دیوونه میشمممم

۹ پاسخ

بیا بغلم🫂

پسر من شیر نمی‌خورد اصلا...همش حالت آدامس جویدن و ترش کردن داشت ..بالا می‌آورد همش...بردم دکتر رفلاکس داشت الان خیلی بهتر شده ...شاید رفلاکس داره

چندساعت شیرنخورده؟

بعضی وقتا پیش میاد عزیزم پسر منم چند وقت پیش اینطوری شده بود علتشو پیدا کردم از گرما بوده
شما هم ببین خونتون زیادی گرم نیست اگر نه و علت خاصی نداره
جهش رشدی هست که تو اینمواقع هم خواب بچه بهم میخوره هم شیر خوردنش کم میشه و هم بیقرار میشه و گریه میکنه

سلام 🫩😮‍💨

پسزمن فقط تو خواب میخوره رفلاکس داره یکماه ونیم اینطوریه و دیگه عادت کردم با اینکه داره بهتر میشه و روزی نهایت دوبار بالا بیاره اما همچنان اعتصابه

۳ماهه این مشکل رو دارم تو خواب بهش بده

دهنش برفک نزده

علتش رو پیدا کن حتما علتی داره

سوال های مرتبط