شاید غذاتزیاد شده جديدا
من عین تو بودم رفتم زنان از عفونت زنان خاموش بدون نشونه بود
قرص خوردم درست شد
نه من ۳سالع میخورم اصلا شکم ندارم
اگه یکدفعه بزرگ شده بنظرم برو یه سونو بده نکنه توده ای تو شکمت باشه
تیروئید نداری
من کم کاری تیروئید داشتم پهلو شکم اوردم
یه چک کن تیروئیدتو
منم شکم دارم ولی برای شما خیلیه من قرص خوردم ولی این طوری نشدم
اوه فکر کردم حامله ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.