۷ پاسخ

شاید غذات‌زیاد شده جديدا

من عین تو بودم رفتم زنان از عفونت زنان خاموش بدون نشونه بود
قرص خوردم درست شد

نه من ۳سالع میخورم اصلا شکم ندارم

اگه یکدفعه بزرگ شده بنظرم برو یه سونو بده نکنه توده ای تو شکمت باشه

تیروئید نداری
من کم کاری تیروئید داشتم پهلو شکم اوردم
یه چک کن تیروئیدتو

منم شکم دارم ولی برای شما خیلیه من قرص خوردم ولی این طوری نشدم

اوه فکر کردم حامله ای

سوال های مرتبط