والا من یه بلاگری دیدم گفت دکترم برا یبوست بهم لیدی میل داده😐خیلی عجیبه
اره من خوردم یبوست بدی گرفتم اینقد ک مقعدم تا چند روز زخم میشد وای خدا طوری زور میزدم گیر میکرد عین سنگ بود میگفتم الان بچه میاد بیرون😢😢🥴🥴لاکتولوز بگیر بخور ی شربت هست هر ۱۲ ساعت. ۱۰ سیسی بخور اگ یبوست شدی ب من دکتر عمومی داد خوردم لیدی رو قطع کردم خوب شدم سر دوروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.