۸ پاسخ

قطره بی بی کر خوبه

من یذرع کره آب میکنم میدم البنه اه روغن زیتون.ج نداد و روغن گلیسیرین یذرع زدی ومعقد. ج نداد

قطره بی بی کر بده خیلی سریع خوب میشه دلش کار میکنه ۵ قطره صبح ۵ قطره شب پروبیوتیکه ، من پدی لایک میدادم دکتر قطع کرد گفت باید بیبیکر بدی پسرم بعد از ۳ روز دلش راحت کار کرد

پاهاشو هی جمع کن داخل شکمش پی پی می‌کنه دختر من که اینجوزیه

میگن قند آب خوبه
نمیدونم ولی

من فلوس میدم

با روغن زیتون شکمش و ماساژ بده

اگر راهکاری پیدا کردید به منم بگید

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی