عزیزم اشکالی نداره تا سه روز نکرد گلیسیرین بزن مقعدش درجا پی پی میکنه
قطره پدی لاکت برای یبوست نوزاده . روزی سه دفعه من ب دخترم میدم هر دفعه ده قطره
چاق میکنن جذب بدن میشه و چاق میشه
من رفتم دکتر گفت تا ۳ هفته عیبی نداره
خواهشا غیر از شیر خودت یا شیر خشک چیزی نده
تنها چیزی که منو نجات داد هر روز ۴ تا ۲۰ دقیقه چهار انگشتت رو با روغن بچه چرب کن و خلاف عقربه های ساعت ماساژ بده فقط همین
نهایت چیزی که بتونی بهش بدی آب جوشیده ولرم شده با مقدار خیلی کم قند هست
من یه مادر زخم خورده از داروهای گیاهی هستم که به بچم دادن،اصلا به تجربه اش نمی ارزه.نهایتا خیلی نگرانی با دکترش مشورت کن
وازلین رو به گوش پاک کن آغشته کن آروم آروم دم مقعدش رو چرب کن فقط سر گوش پاک کن رو یکم داخل مقعدش کن
قطره بی بی کر بده بهش
رازیانه با گل محمدی با شکر بذار تو آسیاب خوب خورد بشن بعد از صافی ردهشون کن هر سری ک شیر میخواهی بهش بدی دستت یکم خیس کن یه زره بزن رو زبونش بعد شیر بهش بده
یکم گل محمدی با نبات بجوش بذار سرد بشه با قطره چکان بدهش بخوره
گریه میکنه کلا اذیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.