شاید سرما گذاشته
شیرخشک میدیش؟ اگر شیر خشک میدی شاید بخاطر شیرشه بهش نمیسازه
اول ببر دکتر ببین از چیه بعد خودش برات قطره وشربت مینویسه
هیچی مثل رعایت کردن خودتون تو خورد و خوراک تاثیر نداره
اول بررسی کن شیر چی میخوره؟ اگر مادر حتما آروغ بگیر
اگر شیرخشک ب دکتربگو
ازطرفی خیلی قطره های زیادی تو بازارهست
ک جوابگوست تاحدودی ن کامل پروردگارمان دیشب۴ساعت یک سره گریه کرد
بهش قطره اینفاکول دادم
ولی غیرمحاز فروشش
قطره های دیگه هستن خوب توبازار مثل کولیک ایز حتما ببر دکترمشورت کن ولی دکترخوب ببر
خودش هم تخليه ميشه هم راحت ميخوابه من واسه دخترم اين كارو انجام ميدم جواب ميده
با روغن بچه شكمشو به صورت حركت ساعت ماساژ بده
عزیزمبچت ۱۷ روزشه نباید بهش سرخود دارو بدی اون کولیک داره کولیکم یه جوریه دوره داره باید بگذره هرچقدرم دارو بدی اروم نمیشه فقط قنداقش کن ن محکم شول کمرشو و شکمشو ماساژ اروم بده یا رو بالشت نرم بچرو رو شکم بخوابن اینا دردش اروممیکنه یکم
ولی بی بی کر جوابه تا چندساعت روش
منم همین دردو دارم ..
گلم پدیا بست بخر بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.