من از ماه ۴ رفتم فرنگی
کمتر فشار به زانو ام میاد
از چهارماهگی
اره فرنگی خیلی وقته اوایل فقط واسه شماره دو استفاده میکردم الان خونه خودمون برای هردو چون زیر دلم خیلی درد میکنه ولی جایی برم نه فرنگی نمیرم دلم نمیگیره
سرویس بهداشتی ایرانی اصلا خوب نیست.
بارداری قبلیم تا ۴.۵ همش میرفتم ایرانی که باعث شد استراحت بشم.
این یکی از اولش کهفهمیدم دیگه فقط رفتم فرنگی.
از همون اول اول قبل بارداری😅
نههه
سختمه
من هنوز استفاده نکردم
فعلا ک. شکمم کوچیکه میرم. ایرانی
از اولش خواهر
از همون اول هماتوم داشتم🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.