مامان جونیا✨️
شمادستشوئی فرنگی استفاده میکنید؟از چندهفته؟

۸ پاسخ

من از ماه ۴ رفتم فرنگی
کمتر فشار به زانو ام میاد

از چهارماهگی

اره فرنگی خیلی وقته اوایل فقط واسه شماره دو استفاده میکردم الان خونه خودمون برای هردو چون زیر دلم خیلی درد میکنه ولی جایی برم نه فرنگی نمیرم دلم نمیگیره

سرویس بهداشتی ایرانی اصلا خوب نیست.
بارداری قبلیم تا ۴.۵ همش میرفتم ایرانی که باعث شد استراحت بشم.
این یکی از اولش که‌فهمیدم دیگه فقط رفتم فرنگی.

از همون اول اول قبل بارداری😅

نههه
سختمه

من هنوز استفاده نکردم
فعلا ک. شکمم کوچیکه میرم. ایرانی

از اولش خواهر
از همون اول هماتوم داشتم🤧

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤰👶♥️ مامان هدیه خدا🤰👶♥️ ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد