بچه ها چطوری بادام اسیاب میکنید برای نی نی

۴ پاسخ

من صافی چایی هستا
با اون هی بهش می کشم تا پوره بشه

من بعدازپوست گیری میزارمش تویخچال هرسری یک‌دونشو‌با تفاله گیرچایی یاهمون صافی پودرمیکنم میریزم توفرنیش

بادام مغز میکنم همشو یکجا تو آب میزارم چند ساعت پوست میکنم میزارم یکی دو روز خشک بشه بعد آسیاب میکنم میزارم یخچال

بادوم رو بریز تو آب جوش نیم ساعت بعدش پوستش رو بکن
بعد بریز تو آسیاب یکم که زدی آب جوشیده ی سرد شده بریز روشون بازم بزن مثه ماست میشه اینجوری
هیچ دونه ای هم نمی‌مونه که بخواد تو دهن بچه بره بدش بیاد یا نتونه بخوره

سوال های مرتبط