۷ پاسخ

بخاطر کولیک و رفلاکسه اذیته بچه باید اگه شیر‌خودنو میدی رژیم رعایت کنی

برا منم تو بغلم ارومه میزارم زمین گریه میکنه حتی اگ بیدار باشه باید بغلم باشه بخاطر کولیکش بغل میکنم دیگ چیکار کنم دلم میسوزه نمتونم ببینم گریه کنه

من که از همون اول یه کم تکونش میدادم بعد میذاشتم سر جاش حتی چشماش باز بود . گریه میکرد خوابیده سینه میدادم خواب میرفت دیگه میرفتم کنار. مجبورش کن خوابیده نیازش بر طرف بشه و بخوابه

اول یکم نکه دار خوابش سنگین تر شه وقتی میذاریش سرشو پیشونیشو مخصوصا وسط ابروهاشو ناز کن پستونک بده دهنش تا دوباره بخوابه

شب خونه رو تاریک کنین اتاق و
یه لامپ توی حال روشن بزار که بتونی ببینی بچه کجاست. بعد هر سری که شیر دادی اروغ زد تا ده دقیقه وایستا خوابش عمیق تر شه بعد بزارش زمین. نق هم میزنه اروم کنارش بگو(پیش پیش پیش) تا وقتی خیلی جیغ وحشتناک نزده ب پیش پیش گفتن ادامه بده.
تقریبا یک ماه و نیمه عادتش بده روی پا بخوابه ک خوابش سنگین شد اروم پاهات و باز کنی و بزاریش بخوابه و فرار کنی😂😂

عادتش دادی خواهر شرطی شده
بذار زمین یکم گریه کنه کارش نداشته باش خوب میشه

اوضاع هممون همبنه بخاطر نفخ و کولیکه تو بغل آروم میشن

سوال های مرتبط