دارچین بخورم مشکلی ک نیس شیرمو میدم

۵ پاسخ

اشکال نداره. فقط کم بخور. من یه کم رو حلیم و اینا می خورم

هوا گرمه نخور

الان هوا خیلی گرمه بخوری کوچولوت اذیت میشه گلم سعی کن نخوری اگه زردیم داره کوچولو اصلا نخور گلم

ممکنه بچه حساسیت بده

گرمیه نخور الانم هوا گرمه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی