تا سونو ان ای بهتره نداشته باشی من تا الان نداشتم از این به بعد دکتر گفت اشکال نداره
طبیعی هست عزیزم من اصلا نمیتونستم بشینم خیلی کمرم درد میکرد همش باید میخوابیدم
اره منم همینم اما به دکتربگیم بهتره
من هم کمر درد هم زیر دلم شدید میگیره تا دراز میکشم خوب میشه
منم این طوری میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.