من کمرم درد میکنه یه وقتایی خیلی زیاد
تو هفته ی من طبیعیه؟

۵ پاسخ

تا سونو ان ای بهتره نداشته باشی من تا الان نداشتم از این به بعد دکتر گفت اشکال نداره

طبیعی هست عزیزم من اصلا نمی‌تونستم بشینم خیلی کمرم درد میکرد همش باید میخوابیدم

اره منم همینم اما به دکتربگیم بهتره

من هم کمر درد هم زیر دلم شدید میگیره تا دراز میکشم خوب میشه

منم این طوری میشم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری