۱۴ پاسخ

من توحاملگیم افسردگی گرفته بودم سرمنتا ۵۰ دکترم بهم داد برای بچه هم بی خطره

عزیزم
سعی کن کمک بگیری بچه رو نگه دارن بری بیرون با دوستات با کسیکه دوس داری وقت بگذرون با شوهرت تنها باش برو دوش بگیر لاک بزن آرایش کن برو خرید
میسره شبا کسی نگهش داره شما استراحت کن
از هرکی که میتونه کمکت کنه استفاده کن
سعی نکن همه کارهارو خودت بکنی

برو بیرون.برای خودت وقت بگذرون

منم گرفتم بدجور 😢
دارو ها هم میخورم تاثیر ندارع

من که مشاوره هم کمک نکرد
ارجاع داده شدم روانپزشک برای مصرف دارو
حالا دنبال روانپزشک خوبم که حداقل دارو و دوز درست تجویز بشه برام

بیا باهم گریه کنیم
منم همینطور دوست من :) 🤝🏻

چکار کنم
فقط دلم خواب و تنهایی میخاد
حوصله غذا خوردن هم ندارم

منم افسردگی فبلش گرفتم چند روزه

منم گرفتم چاره ای نیس
من کمرم درد میکنه ب قدری ک شبا نزدیک ۱ ماهو نیمه ک نشسته میخابم از درد دارم میمیرم واقعا حالم بده 💔

من افسردگی قبلش گرفتم😭نمیدونم بعدش چه به روزم بیاد

هچی تحمل کن

هر چند من میرم فایده نداره

برو بیرون برای خودت

منم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی