۶ پاسخ

هانیز نسبت به مولفیکس و مای بیبی قالب بزرگتری دارع

چرا میخای بزرگتر ببندی؟!
من هنو برا دخترم ۴ هانیز میبندم
پنج خریدم خیلی بزرگ بود
وزن ‌ و قد دخترمم خوبهه

هانیز ۶

هانیز ۵ خوبه بزرگه

هانیز من هنوز نگرفتم واقعا خوبه قیمتش چنده

مولفیکس یک سایز از هانیز کوچیکتره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا❤️ مامان آنیسا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی