سلام تو هفته ی من یهویی زیر دلم درد بگیره بعد خوب بشه طبیعی ؟

۷ پاسخ

اره طبیعیه

آره چون تازه بدن داره مقابله میکنه

فقط استراحت کن

اره عزیزم خیلی طبیعیه منم اینجوری بودم تقریبن تا ماه سه اینجوری هس

اره منم دارم این درد و

آره عزیزم طبیعیه

اره منم اونجوری ام

سوال های مرتبط

مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا😍🤰 مامان معجزه خدا😍🤰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری