هرچیزی زیادش ضرر داره ب اندازه بخور هیچی نمیشه اصلنم بچه رو سیاه و زشت نمیکنهههه قشنگی بچه ب پدر و مادر میره
من شنیده بودم بچه رو زشت میکنه و زیادیش ضرر داره هم گوجه هم بادمجون
بادمجون ماه آخر میگن استفاده نکنید چون زایمان رو سخت میکنه ولی مصرفش ضرر نداره
خیررر منک خیلی خوردم
کمش خوبه و کم روغن. البته نفخ اوره😅😅
اره سرخ کردنیم هست باعث یبوست شدیدمیشه ویه ماده توشه برای جنین ضررداره
من که زیاد خوردم عاشق گوجه بادمحون دوغ شده بودم ی مدت
نههه ولی هرچی زیادی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.