خانما بادمجون ت بارداری ضرر داره؟

۸ پاسخ

هرچیزی زیادش ضرر داره ب اندازه بخور هیچی نمیشه اصلنم بچه رو سیاه و زشت نمیکنهههه قشنگی بچه ب پدر و مادر میره

من شنیده بودم بچه رو زشت میکنه و زیادیش ضرر داره هم گوجه هم بادمجون

بادمجون ماه آخر میگن استفاده نکنید چون زایمان رو سخت میکنه ولی مصرفش ضرر نداره

خیررر منک خیلی خوردم

کمش خوبه و کم روغن. البته نفخ اوره😅😅

اره سرخ کردنیم هست باعث یبوست شدیدمیشه ویه ماده توشه برای جنین ضررداره

من که زیاد خوردم عاشق گوجه بادمحون دوغ شده بودم ی مدت

نههه ولی هرچی زیادی بده

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا 🤰🥹 مامان معجزه خدا 🤰🥹 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی