خانوما بادمجون در بارداری شنیدم ضرر داره درسته؟

۸ پاسخ

نه کی گفته من میخورم

چ ضرری 😐
نه بابا من چندبار خوردم هرکی گفته غلط کرده
زیادیش بچه رو سبزه می‌کنه فقط

خاله من خیلی میخورد پسرش سبزه شده خخخخخ وگرنه ضرری نداره منم دوس دارم

اگر الرژی نداری بخور

من که میخورم

ن ضرری نداره

ضرر نداره
فقط نفاخه
قدیمیا هم میگفتن زیاد نخور بچه سیاه میشه نمیدونم درست و غلطش را

ضرر نداره چون نفخ میاره میگن نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان دلبر مامان دلبر هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا 🤰🥹 مامان معجزه خدا 🤰🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان داملا مامان داملا هفته بیست‌ویکم بارداری