بچه ها سرلاک از چند ماهگی دادیذ

۶ پاسخ

اصلا ندادم دکتر گفت خوب نیس

من از اول دادم دکتر گفت به عنوان صبحانه خوبه

من ندادم میگن خوب نیس فقط الکی چاق میکنه

بچه های من هیچ کدوم لب به سرلاک نزدن

۶.

۵ ماهگی حریره بادوم

سوال های مرتبط

مامان درنیکا مامان درنیکا ۱۵ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان panah مامان panah ۱۳ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی