عریزم من میگم بهت کامل
رعایت کن انشاءالله بعد سه هفته حداقل از دردهای اولیش راحتمیشی
یک یبوست نشو خیلی مراقب باش
ناشتا روغن زیتون بخور یبوست شدی اورژانسی شربت لاکسی ژل با آب فراوان سه وعده هم مجازی بخوری ولی اول صبح آخر شب ناثیرش بیشتر
دو انتی بیوتیکهات روتا آخرین دونه بخور
سفالکسین ۵۰۰
سه قرص آناهیل بخور روزی یه دونه میتونی تا سه تا هم بخوری
چهار هر وقت میری سرویس بعدش با سرم شستشو بشور با سشوار خشک کن
پنج از ترمیم کننده استفاده کن از روز سوم به بعد مجازی ژل کنتراکتیوبکس برا من خوب بود میگن اسپری نیواشا هم خوبه
شش خونریزیت کمترشد نیم ساعتی بذار بخیه ها هوا بخورن
هفت حموم برو یک روز در میان حداقل و با کف شامپو بچه یا ژل شوینده بانوان که مخصوص مخاط آسیب دیدس بشورشون
هشت روی بخیههات زیاد نشین و سعی کن دسشویی فرنگی بری
نه برای دردش مسکن استفاده کن هر وقت دردت شدید بود شیاف دیکلوفناک بذار
فقط آدامس کوهی و عنبر نسا دود کردم و با سرم شستشو خودمو شستم
و پوست انار از عطاری گرفتم جوشوندم بعدش داخل ابش ک نیمه ولرم بود نشستم خودمو با سشوار خشک کردم
برای من اینا خوب بود امتحان کن
بعد از هربار دستشویی یا حمام رفتن، با سشوار خشک کن بعد اسپری ترمیم کننده نیواشا بزن
روغن حیوانی هم شنیدم خیلی خوبه
تا چندین روز زیاد نشین
اگر مجبور شدی روی بالشتک طبی داخلش سوراخه اسمشو نمیدونم، روی اون بشین
چیز سنگین بلند نکن اصلا، به بخیه هات فشار میاد
روزی دو سه بار توی تشت آب گرم و بتادین بشین به مدت یک ربع، بعد از بلند شدن هم باز خودتو با سشوار خشک کن و اسپری نیواشا بزن
برای اینکه زودخوب شه اناناس خیلی خوبه قرص اناهیل هم عالیه ولی برامنم خوب نشده هنوز
اب ولرم بریز توی ک بطری نوشابه اندازه یک لیوان اب بعد اب پتادین بریز تو بطری اب بعد روزی چند بارشسته شو بده خودتو بعد با پنبه یواش بکش روش
من برای هردوتا بچه هام این کار کردم بعد 10روز خوب شدم
من که تاالان در گیرشم ولی دردش و روغن حیوانی میزنم به نوار وبه خودم میگیرم خیلی خوبه خداروشکر
سلام گلم
مبارک باشه بسلامتی پسر گلت بدنیا اومد
متاسفانه تجربه ش رو ندارم وگرنه حتما کمک میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.