من از اول بارداریم فقط فولیک اسید و ویتامین د ۳ خوردم کم نیستن؟

۷ پاسخ

خب من دکترم قرصامو عوض کرد که مال تو نکرد؟

نه عزیزم لابد احتیاج نداشتی

نه خود دکتر به وقتش عوض میکنه

بعد انتی بهتون آهن و امگا سه هم مینویسن

از ۱۶هفتگی فولیک قطع کن دارو جدید بهت نداد؟

نه عزیزم

دکتر باید بهت بگه
چیزی نگفته؟؟

سوال های مرتبط

مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری