اسید فولیک تنها
با دکترت هماهنگ کن
عزیزم سر خود چیزیو حدف نکن هر چی دکترت گفت من فولیک اسید رو هنوزم دارم میخورم ب تجویز دکتر همچنین ویتامین D,و کلسیم
من تا هفته ۱۶فولیک اسید خوردم ولی همچنان ویتامین دی میخورم
دکتر من هنوز نگفته قطع کنم گفت فعلا ادامه بده
معمولا تا هفته 18 اسید فولیک میخورن بعدش دیگه قطع میکنن ولی تو بازم از دکتر خودت بپرس
ویتامین د تا اخر مصرف بشه
فقط فولیک حذف شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.