آره خوبه هر کی خودش بچشو بیشتر از همه میفهمه حرف هیچ کس توجه نکن من از همون ۲ هفتگی به بعد ۶۰ سیسی میدم همه میگن زیاده رفلاکس و اینا میگیره ولی تو گوش نکن دقت داشته باش نوزاد شما در روز باید اندازه وزنشو ضبدر ۱۵۰ کنی میزان نیاز شیر روزانشه بعنی باید بخوره
اگه میخوای بچت خواب و بیداریش آروم باشه و گریه نکنه از همین اول مزار پرخوری کنه هر ماه یه درجه شیرش اضافه کن ولی در عوض تعداد دفعاتشو بیشتر کن.ماه اول سی تا ماه دوم ۶۰ تا
اگه مقدار کمتر بدی ولی فاصله شیردهی کمتر کنی، بهتره ،تا اینکه یه دفه شکمش پر بشه اذیت بشه
۳۰ تا بده بنظرم
بچه کلا ولع مکیدن داره دوست داره چیزی بخوره اگه میتونی پستونک بده
من الان دکتر گفته ۶۰ تا بده وقتایی که بیشتر میدم خودم میفهمم رفلاکسش بدتر میشه بالا میاره همش
30 تا کافی هست بیشترش باعث دل دردش میشه
تا چند هفتگی 30تا بدم
۳۰تا خوبه
هرچی میخوره بده
۳۰ تا کافیه
نه زیاده
همون ۳۰. میل کافیه به نظرم
همه اشو ی جا میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.