سلام به نوزاد 18روزه شیرخشک نان میدم 60تاخوبه،یاباید بیشتر بدم

۱۰ پاسخ

آره خوبه هر کی خودش بچشو بیشتر از همه میفهمه حرف هیچ کس توجه نکن من از همون ۲ هفتگی به بعد ۶۰ سیسی میدم همه میگن زیاده رفلاکس و اینا میگیره ولی تو گوش نکن دقت داشته باش نوزاد شما در روز باید اندازه وزنشو ضبدر ۱۵۰ کنی میزان نیاز شیر روزانشه بعنی باید بخوره

اگه میخوای بچت خواب و بیداریش آروم باشه و گریه نکنه از همین اول مزار پرخوری کنه هر ماه یه درجه شیرش اضافه کن ولی در عوض تعداد دفعاتشو بیشتر کن.ماه اول سی تا ماه دوم ۶۰ تا

اگه مقدار کمتر بدی ولی فاصله شیردهی کمتر کنی، بهتره ،تا اینکه یه دفه شکمش پر بشه اذیت بشه

۳۰ تا بده بنظرم
بچه کلا ولع مکیدن داره دوست داره چیزی بخوره اگه میتونی پستونک بده
من الان دکتر گفته ۶۰ تا بده وقتایی که بیشتر میدم خودم میفهمم رفلاکسش بدتر میشه بالا میاره همش

30 تا کافی هست بیشترش باعث دل دردش میشه

تا چند هفتگی 30تا بدم

۳۰تا خوبه

هرچی میخوره بده

۳۰ تا کافیه

نه زیاده
همون ۳۰. میل کافیه به نظرم
همه اشو ی جا میدی؟

سوال های مرتبط