۲ پاسخ

دختر منم دوماهگیش اینطوری شد و حدودا یک ماه درگیرش بودم چندتا دکتر بردم
و خب به چندتا علت رسیدم
من شیر خودمو میدم اگر یبوستی بشم بچمم یبس میشه
شیر خشک شکمشو سفت میکنه
و از همه مهم تر گاهی بچه داره وزن میکیره و تقریبا تمام شیر مادر هضم میشه و تا یک هفته دسشویی نمیکنه

و به این نتیجه رسیدم طبق نظر پزشکم
که اگر بچه اذیته و قرمز میشه نباید این مواد تو بدنش بمونه و شیاف بزارم
اما اگر خودش مشکلی نداره استفاده از شیاف انجام نشه چون زیادش باعث تنبلی روده ها میشه

اره پسر منم دو روز پی پی نکرد خیلی درد داشت گریه میکرد از خواب میپرید شکمشو ماساژ دادیم و حموم بردیمش با آب ولرم مایل به گرم کمر و شکمشو ماساژ دادیم ولی دکتر گفت اگه تب نکنه و زیاد بالا نیاره و همش گریه نکنه مشکلی نیست

سوال های مرتبط