سلام خانما تو هفته من بچم ۳۰۵۰ گرم باشه وزنش خوبه یا نه کمه؟؟؟

۷ پاسخ

خانما تو هفته من بچه ۱۴۰۰باشه خوبه یا کمه

من پسر اولم را توی ۴۰هفته ۲۶۰۰به دنیا اوردم

عالیه عزیزم

دختر اولم چهل هفته با این وزن دنیا اومد زایمانم خیلی راحت بود

خوبه گلم

خوبه عزیزم .

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی