۱۳ پاسخ

الهی ب سلامتی با نی نی بری خونه ماروهم دعا کن

الهی که فاطمه زهرا همرات باشه عزیزم و بدون هیچ مشکلی بچتو بغل بگیری بری خونه به راحتی 🤲

به سلامتی بری عزیزم باهمیم امیدوارم زایمان راحتی داشته باشیم😊🌺

ممنون از همگی از دعاهای قشنگتون متشکرم❤️💋

منم همینطور التماس دعا یا رب توکل علی الله

منم👀

به حق امام حسین ع رو دست خیر بلند شی

و 7 محرم...

سزارینی هستی یا طبیعی؟

بسلامتی،ایشالاه توت فرنگیو صحیح و سالم بغل بگیری❤️❤️

بسلامتی گلم ان شاالله بخوشی فارغ بشی جوجه ی قشنگتو بغل کنی

الهی شکر مارو دعاکن ❤️

عزیزم به سلامتی برا منم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی