۴ پاسخ

وای وسط کمررررررر نگو نگو انگار شکسته

قنداقش کن راحت میخوابه

سه تا ازبچه هام باهمین روش بزرگ کردم خدارو شکر کولیکی هم تجربه نکردم

خوب دلش دردمیکنه نمیتونه بخوابه ببین یه روش میگم راحت میشی یه وازلین کودکان بگیر با یه گوش پاکن بگیر گوش پاک کن وازلینی کن روزی چندبار کمکش کن هرموقع دیدی داره زور میزنه یا گریه میکنه گوش پاک کن وازلینی کن آروم تومقعدش کن بچرخون دستشویی میکنه نفخش خارج میشه راحت میشه من از یک ماهگی تا سه ماهگی دخترم انجام دادم اون راحت میخوابید منم میخوابیدم هیچ مشکلی هم پیش نیومد الانم بزرگ شده خودش دستشویی میکنه این روش هم دکتر بهم گفت

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی