خراب میشه اینام ک گردن نمیگیرن ادا درمیارن سر هیچ اون عرض شانه نوزاد از ادم دربیاد و تو تنگ تر از قبلت بشی مگ میشه من همه اطرافیانی ک دیدم پشیمونن از طبیعی بیشتر بخاطر زیبایی ظاهری و من بخاطر همین نظرم عوض شد از طبیعی به سزارین
مثل قبل میگن نمیشه گشاد میشه
ب نظرم اشتباهه
واژن خاصیت ارتجاعی داره اونایی ک میگن گشاد شدن از قبل گشاد بودن میخوان بهونه داشته باشن برا گشادیشون 😂🤦🏻♀️
اگه طبیعی بده چرا تو کشورهای خارجی همش انتخابشون طبیعیه؟
زن رونالدو ۴تا طبیعی زاییدع
اوناییکه حساسن
بچه نیارید
ذهن بقیه روهم خراب نکنید لطفا
ادم یه چیزای میشنوه توگهواره که شاخ درمیاره
واژن به حالت اول برمیگرده جمع میشه
اونایی که طبیعی زایمان کردن تو فامیلامون تنگ تر هم شدن که تو رابطه بدون لوبریکانت درد داشتن
اینا همش خرافات ذهنِ مریضِ بقیست که گشاد میشه
موفعی گشاد میشه که طرفت سه چهار تا بچه طبیعی آورده باشه
کی گفته با طبیعی واژن خراب میشه
مگه واژن با طبیعی خراب میشه ؟
اخه میگن واژن خاصیت ارتجاعی داره به حالت قبل بر میگرده حتی تنگ تر
کاش ادم قبل باردار شدنش ی چندتا مقاله هم بخونه بعدا نیاد سر چیزای کلیشه ایی سوالای کلیشه ایی بپرسه
طبیعی ک زایمان کنی بعد ها باید زیبایی و افتادگی رحم
حتی بعضی دکترای خوب بخبه نمیزنن من اینا از اونایی ک طبیعی زایمان کردن شنیدم وگرنه من شکم اولم سزارین بودم چون تحمل دردم کمه هر کس بازم ی نظری داره
یکم تحقیق کنید بعد تاپیک بزنید
چرا دعوا میکنید حالا هرکی میخواد طبیعی بزاد دوس داره سزارین# سزارین طبیعی دختر عمو پسر عمو کسی نیستن ایقد گارد دفاع میکنین🤣🤣🤣
اونایی که اصرار دارن بگن گشاد میشه، یا بد بخیه زدن براشون
یا از طبیعی ترس دارن میخوان توجیه کنن
و گرنه میشه گفت سزارین هم هرکسی انجام داده شکمش مونده و... (که خب درست نیست این حرف)
کلا بدن ادما و روند زایمان هرکسی فرق داره
مثلا شما نه منو میشناسی، نه قراره با دروغ گفتن من و امثال من اتفاقی بیفته که ادم بخواد دروغ بگه گشاد نشدم
واقعا من زایمان اول تغییری حس نکردیم، دومی رو نمیدونم چی میشه
من ۲ سال پیش یه بچه ۳ ماه سقط کردم
از همون زمان واژنم نسبت به قبلش یکم گشادتر شده الان میترسم طبیعی زایمان کنم دیگه هیچی ازش نمونه🫣😅با اینکه خیلی دوست دارم طبیعی زایمان کنم ولی میترسم زیاد پافشاری کنم بعد نابود شه دیگه جواب همسری رو نمیتونم بدم چون اون از طبیعی متنفره😅
شاید الان بیایین بگید نه اینجور نیست و توهم زدم یا همینجور بودم و... نه اینجور نیست اونایی میگن تنگ تر شدیم یا تغییر نکردیم ، اول که بدن با بدن فرق داره بعدشم اینو باید از پارتنرتون بپرسید چون اون متوجه این جریان میشه نه خودتون🙃
والا من سزارینی هستم پول دادم اختیاری نامه داده بهم زیر میزی گرفته
بچه ی اولمه اصلا با گشادی تنگی کاری ندارم ولی روی بیکینیم کاملا ترک ترک شده رنگشم تیره شده زشت شده
نمیدونم چه اصراریه میخوان زایمان طبیعی رو خراب کنن😐به کسی ربطی نداره کی چه روشی زایمان میکنه، یکی میترسه یکی بخاطر زیباییه یکی بخاطر گشادیه، اخرش به یه روشی باید زایید دیگه چه گشاد بشی چه نشی!! بیخیال
عزیزم طبیعی هم مثل سزارین خوب و بد داره
بعضی سزارینی ها اونقدر بخیه هاشون بده که خودشونم راضی نیستن
طبیعی هم همینطور
بستگی داره روند زایمان و پزشک و بیمارستان و اینا چی و چطور باشه
کسی که حالا یا شرایط نداره یا به هر دلیلی میره بیمارستان دولتی که آموزشی هم هست و هر دقیقه یه دانشجو که خوب هم بلد نیست واسه معاینه انگشتش میکنه، نسبت به کسی که میره خصوصی و مامای خصوصی هم داره و حتی ماماهای خود بیمارستان هم حق معاینه ندارن خیلی فرق داره
صد درصد نه، ولی درصد زیادی موثره
معابنه های مکرر اونم توسط دانشجوهایی که خیلی وارد نیستن حتی خدای نکرده باعث افتادگی رحم و مثانه ممکنه بشه
از طرفی وقتی تو دولتی یه بخیه دکتر میزنه دو تای بعدی رو میده دانشجو، خب معلومه دوتاش عین هم نمیشن
من پرسنل بیمارستان دولتی بودم(زایشگاه) ولی برا زایمان اولم که طبیعی هم بود رفتم بیمارستان خصوصی
یه مامای خصوصی و یه مامای همراه هم داشتم
علاوه بر اینکه از خیلی وقت قبلش هم کلاسای ورزشی می رفتم که درصد زیادی باعث ارتجاعی و نرم شدن دهانه رحمم شده بود
اونقدر از روند زایمان و بخیه هام راضی بودم و هستم که باز هم میخوام همون ماما رو بگیرم و همون بیمارستان برم
اوایل تا چند ماه بعد زایمان تنگ تر از قبل شده بودم چون دکترم خیلییییی هوب بخیه زده بود
حتی چند بار اول هم رابطه واسم غیر ممکن بود و از خیرش می گذشتم با وجود استفاده فراوان از ژل لوبریکانت!
الانم بعد از ۳ سال شاید تنگ تر نباشم ولی اصصصلا گشاد نیستم
دیگه شوهرم نمیاد واسه دلخوشیم الکی بگه نه گشاد نیستی و این حرفا
خواستگار هم نمیخواد واسم بیاد که الکی ادای تنگا رو دربیارم!!
خودمم حس گشادی ندارم و کاملا راضی ام
من دوتا طبیعی اوردم احساس میکنم گشاد شده🤦🏻♀️😥
والا من از دکترم ک پرسیدم گفتش از روز اول هم بهتر برات درستش میکنم ترمیمی برات بخیه زیبایی میزنم بهای لابیا پلاسی میکنم خوشگلش میکنم بعد میفرستم خونه والا من الان ک باردارم شدم اندازه چی بگم بهت انقد زشت و داغون شده کنگم برات شوهرم هم میگه یکم انگار گشاد شده تصمیم اینه برم طبیعی کلا بگم زیبایی عمل کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.