من کیدوزول دادم خیلی خوب بود
من ساشه میدم
شربتش که میدادم بی قرار بود و رفلاکسش بدتر شده بود توش الکل هم داره اصلا دلم نمیخواست بدمش
ساشه هم خوشمزه هست هم با اب درست میشه
من بچم خیلی رفلاکس شدید داشت فقط از ببلاکARاستفاده کردم خیلی راحت شد بچم قبلش خیلی اذیت میشد هیچی تاثیر نداشت روش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.