۴ پاسخ

آره کل سرنگ رو پر کنی میشه ۱ سی سی
اون ته سرنگ نوشته شده ۱ میلی؟
۱ سی سی همون ۱ میلی

توی بارداری هم استفاده میکردین ؟؟؟
بعد زایمان رفتی آزمایش دادی؟؟؟؟
چون منم انسولین استفاده میکردم.

دکتر گفت تا عدد ۱۰۰ بکشم.

نه هرخط که کشیده 2سی سی هست

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی