امروز میخام برم برای سونو قلب دعا کنید برام

۱۰ پاسخ

رفتی ؟

انشالله تشکیل شده عزیزم منم ۳هفته دیگع میرم😍

راستی مامانا ی سوال
من خیلی هوس دولمه برگ مو کردم امروز درست کردم و می‌خوام ی بشقاب پر با موسیر بخورم آیا ضرر داره یا نه؟😢

ان شاء الله تشکیل شده و با خبر خوش برگردی
برا منم دعا کن هنوز نرفتم می‌خوام هفته دیگه برم
تو الان چند هفته ای

برو ان شالله ک خیره

انشاالله که قلب نی نیت تشکیل شده باشع عزیزم با خبر خب برگردی

سلام خوبی عزیزم یک گروه روبیکا دارم خانم های باردار اقدامی دوست داری ایدی بزار بیارمت ❤️‍🔥🍭

انشاءالله به حق این ماه عزیز با خبر خوب بیای قشنگم صدای قلب دلبندتو بشنوی و ذوق کنی

انشاالله با خبر خوش بیای نازم

انشالله تشکیل شده🥰😍😍

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته دهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری