۴ پاسخ

منم پسرم اینجوری شده بوددکترازریه اش عکس گرفت خداروشکرچیزی نبودبرای همین فقط قطره پلازژین وقطره بینی داد

ببر دکتر

ببرمش دکتر من دخترم یه هفته آبریزش داشت گفتم حتما حساسیته. دیروز تب کرد بردیم دکتر گفت پشت یه بینیش عفونت کرده. و دیشب هم تا صبح تب داشت و هر یک ساعت بیدار میشد

حتما ببر دکتر تا خدای نکرده بدتر نشده

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر❤️❤️ مامان دوتا گل پسر❤️❤️ ۵ سالگی