۲ پاسخ

حتما ی دکتر زنان برو چون تا ۴۰ روز اونم خونریزی ن بعد ی مدت لکه بینی باید داشته باشی دیگ بعد ۵۰ روز دوباره خونریزی و لکه بینی طبیعی نیس

دقیقااا منم اینجوری شدم

سوال های مرتبط